CUPRA Born - Elektromos lendület
Miközben felgyorsítja az "elektromos átalakulást", a CUPRA Born továbbra is a dinamikus és érzelemgazdag vezetési élményre összpontosít, fenntartva az autók iránti rajongást: 150, 204 vagy 232 lóerős villanymotorja mellé 420 és 540 kilométeres hatótáv jár.
A CUPRA Born egy nem mindennapi szereplő, amelynek elektromos teljesítményét a legkorszerűbb elektromos erőátviteli technológia biztosítja és amely szinte észrevétlenül egészíti ki a CUPRA márka szellemiségét egy elektromos jövőképpel. A Born jelenti a márka fejlődésének következő állomását és mivel a teljes iparág egyre inkább környezettudatos irányba tolódik, az elektrifikáció kulcsfontosságú szerepet kap.
A CUPRA már eddig is komoly befektetéseket eszközölt a technológia területén, piacra dobva a Leon, a Leon Sportstourer és a Formentor hálózatról tölthető (plug-in) hibrid változatát. Az új korszak mindemellett tisztán elektromos megoldásokat vonultat fel. A CUPRA Bornt a legmodernebb, tisztán elektromos erőátviteli technológiával szerelték fel: a 150 LE (110 kW) illetve a 204 LE (150 kW) teljesítményű elektromos motorokból álló választék mindkét tagjánál a hátsó kerekekhez érkezik a hajtás. Ezzel áll összeköttetésben az akár 58 kWh kapacitással bíró, nagyteljesítményű lítium-ion akkumulátor csomag, amely tekintélyes közel 420 kilométeres hatótávolságot biztosít.
De itt sincs megállás, a Born még ezt is képes felülmúlni: az e-Boost csomaggal kiegészítve még nagyobb teljesítményre képes, ekkor a maximum elérheti a 170 kW-t, az akkumulátor csomag kapacitása pedig megközelítheti a 77 kW értéket. Így a hatótávolság közel 540 kilométerre adódik, még hosszabb vezetési élményt kínálva a bent helyet foglalóknak. A CUPRA Born teljesítményéhez egy magával ragadó stílus is társul. Külső-belső dizájnjáról, valamint az általa biztosított szolgáltatásokról itt olvashat bővebben.
A CUPRA Born soha nem hagy cserben, hiszen a 125 kW teljesítményű töltőhálózat esetén mindössze 7 percre van szüksége, hogy 100 kilométerrel növekedjen az autó hatótávolsága. De a Born nem csupán azt változtatja meg, ahogy a világ az elektromos autókra tekint, a hagyományos értékesítési megoldásokat is kihívások elé állítja. A vezetők új generációjának igényeire reagálva illetve a márka még hatékonyabb és fenntarthatóbb értékesítési modelljének biztosítására a CUPRA második stratégiai fontosságú pillére egy új disztribúciós stratégia megvalósítása lesz. A Born bevezetése magával hoz egy ügynökségi modellt, egy olyan rendszert, amely megerősíti a márka online jelenlétét. A hagyományos értékesítés mellett az újdonság előfizetői szerződéses formában is elérhető lesz, ahol havidíj megfizetése mellett lesz lehetőség a jármű és egyéb kapcsolódó szolgáltatások használatára.