Szegény ember Supra-kalandja - Toyota GR Supra 2.0t Dynamic
Bármennyire is vágytam rá, az erősebb változatot nem kértem el. Féltettem a pénztárcámat, illetve a tartalmát; 340 lóerővel nem lehet csak úgy büntetlenül autózni, ha máshol nem a benzinkútnál fizetni kell az élvezetért. Úgyhogy, mikor megjelent a gyengébb Supra, örültem, mint majom a farkának. S ezt a tesztautót nem hagytam ki!

Tulajdonképpen már az első mondatommal önellentmondásba keveredtem, hogy vágyhatnék én egy japán kocsira… ,mert valójában úgy vagyok a távol-keleti, az ázsiai autókkal, hogy jó, hogy vannak, de ha nem lennének, akkor sem esnék kétségbe. S bevallom, az évek során sokat finomodott a véleményem, régebben jóval radikálisabban fogalmaztam. Mondjuk még ma sem mozgatják meg túlzottan a fantáziámat, de ...

Az S-CROSS-nak „szerencséje” is van. Például, hogy kompakt szabadidő-autó, vagyis gyakorlatilag a legnépszerűbb szegmensben méreti meg magát. Aztán az sem hátrány neki, hogy Suzuki: Magyarországon a japán márka még mindig – sokak szemében - külön kategória, típusaik megbízhatóságát pedig senki nem kérdőjelezi meg, egyfajta magyar legenda. Nem utolsósorban, s ez már ...


A Bentley házi „tuningműhelye”, az autók személyre szabásért felelős Mulliner részlege 2022-re már 100 egyedi modellt épített, ami jelentős növekedés a tavalyihoz képest. És hol van még az év vége... Ezúttal a Bentley Orlando egyik ügyfelének a kérését teljesítették, aki természetesen egy űrtémájú Bentaygát szeretett volna magának. „A floridai Space Coast régóta a felettünk lévő univerzum felfedezésének kapuja, így az űrutazás és a -kutatás tökéletes inspiráció volt ennek az egyedi modellhez. Ahogy a tér korlátlan, úgy a Mulliner testreszabási lehetőségeinek is csak a képzeletünk szab határt.” 
A Civic 1972-ben jelent meg a Honda választékában, és azóta is a vásárlók egyik kedvence. Erről tanúskodik, hogy az elmúlt közel fél évszázadban 27,5 millió Civic kelt el és 170 országban értékesítették a típust. 
A gyönyörű kombikat Avantnak hívják (vagy Sportwagonnak, de mivel ez a bemutató most az Audiról szól, maradjunk az előbbinél). A business-osztályban 1977 óta szereplő „kombi” 21. századi, tisztán elektromos koncepciója nem egyszerű formatervezési gyakorlat, hanem egy konkrét szériamodell „víziója. „Az Audi A6 Avant e-tron koncepcióval minden szempontból kézzelfogható betekintést nyújtunk az új PPE-technológiai platformunkon alapuló jövőbeli szériamodellekbe” - mondta Oliver Hoffmann, az Audi igazgatótanácsának technikai fejlesztésért felelős tagja. „Nem csak az Avant 45 éves sikertörténetének villamosításáról van szó. Az a legfőbb célunk, hogy műszaki tudásunkkal tegyük fel a pontot az i-re. Ez elsősorban a nagy ...
A V12 Vantage típusjelzés immár 15 éve képviseli az Aston Martin teljesítmény iránti kivételes szenvedélyét: az ilyen néven futó, nagyon gyors és nem kevésbé gyönyörű autók ikonikus vérvonalat alkotnak a nemes brit márka kínálatában. Sajnos azonban ez az egyedülálló sorozat most a végéhez közelít, ezért az Aston Martin a leggyorsabb, legdinamikusabb és leghevesebb vérmérsékletű Vantage-dzsal tiszteleg a V12-esek korszaka előtt. 

Néhány héttel a márka fennállásának 73. évfordulója előtt, az új 595 sorozat bemutatásával a skorpió újra csípett – ismét tisztelegve az alapító Carlo Abarth (1908-1979) találékonysága előtt . 
A két – személy és Cargo – változatban debütált ID. Buzz a Bulli hét évtizedes know-how-ját a 21. század digitalizált korszakába emeli át – forradalmasítva a jövőt. A tágas, sokoldalú és nem utolsósorban teljesen elektromos legenda kétirányú töltés funkciójával még az otthoni energiarendszerhez is képes csatlakozni. 
Az új CX-60 mindazt képviseli, amitől a japán márkát az elmúlt 100 évben szerették a vásárlói, a kiváló formatervtől kezdve a kifinomult belső téren keresztül az igazi japán összeszerelési minőségig bezárólag, nem is beszélve az emberközpontú technológiák és a nagyszerű – köztük PHEV – hajtásláncok alkalmazásáról . 
